Vítejte na první české fanstránce o kompletní Silent Hill sérii !!!

SH1: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH2: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH3: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH4: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHH: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHO: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbrane | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH: SM Příběh | Interview | Bonusový Materiál | Recenze
SH: 8 Příběh |

Page Name

small logo

 

Silent Hill 3 Návod od: Petr K.

    dghf  

„Ok, budu. Taky tě tati miluji.“, Heather se usmívá.
Sedmnáctiletá Heather usíná v kavárně v blízkosti svého domova, kde ve svém
snu vidí lunapark zabarvený rudou krví a pohybujícími se kreaturami.
Všude je prázdno a ticho. Bizardní tvary připomínající cosi, co bylo kdysi nor-
mální. Heather se náhle probouzí, je zmatená a vyděšená a neví, zda je to stále
sen či skutečnost?
Po chvíli se jí představuje starší detektiv Douglas, poté se Heather vydává ne-
tušíc na oné strašné místo ze sna.

Nákupní centrum
První puzzly
Jeden z prvních úkolů, které musí Heather vyřešit v shopping centru, souvisí s
klíčem, který je zastrčen pod těžkou dřevěnou paletou ( save point v místnosti
ve druhém patře ). Potřebujete nástroj s jehož pomocí byste klíče vytáhli. K
tomuto účelu se hodí kleště, které naleznete v pekařství. S klíčem si pak ote-
vřete cestu do knihkupectví, ale narazíte na další rébus. Na zemi se povaluje
pět svazků Shakespearových knih. Posbírejte je a vložte zpátky do regálu ve
správném pořadí ( podle dílů ). Na jejich hřbetě si pak přečtete číselný kód,
který zadáte na klávesnici u dveří v zadní části prodejny za pultem.

Pán Much
Ve druhém patře narazíte na chodbu plnou poletujícího hmyzu, který vám brání v
cestě. Je třeba se ho zbavit. K tomu potřebujete najít dva předměty. První je
bělidlo (bleach), které se nachází v centrální části mapy v místnosti ve tva-
ru osmihranu. Další je čistící prostředek (detergent), který naleznete v míst-
nosti v dolním pravém rohu mapy druhého patra. S těmito předměty se vraťte do
chodby s mouchami. Těsně před vstupem vypněte větrací zařízení a přímo v chod-
bě smíchejte obě chemikálie. Poté větrák opět zapněte a sledujte, co se stane.

Červí boss
Obrovský a hnusný červ na konci úrovně v shopping centru je docela jednoduchým
bossem. Když se budete snažit, můžete mu dát tři až čtyři rány pokaždé,když se
ukáže. Palte rychle, jinak se bude bránit vysíláním silových vln. Další nebez-
pečí hrozí v případě, že stojíte příliš blízko naproti tunelu, odkud se vyvalí
ven. Optimální poloha pro střelbu je přímo proti jeho hlavě, z boku má štíty,
které ho chrání.

Stanice metra
Jedeme dolů
Na stanici metra se v první řadě dostaňte až na nástupiště. Cestou určitě naj-
dete louskáček (nut cracker). Na jednom z nástupišť metra narazíte na nepříjem-
ného tlusťocha, který se vás bude snažit shodit do kolejiště. Pokud se mu to
podaří, okamžitě se vyšplhejte nahoru, jinak vás přejede vlak. Každopádně se
musíte dostat na druhou stranu. Najdete tam vrata zamčená pomocí řetězu. S pou-
žitím louskáčku můžete tuto překážku snadno překonat. Tudy se dostanete na pos-
lední nástupiště, které poznáte podle toho, že na jeho konci v kolejišti jsou
světlem ozářené dveře. Teď je třeba vyprovokovat vlak, ale bude to dosti nebez-
pečné! Musíte slézt do kolejiště,jít směrem ke dveřím a být stále připraveni k
okamžitému úprku zpět (na žádném jiném nástpišti toto nedělejte, pouze zde).
Jakmile se pokusíte vejít do dveří, krátká animace ukáže řítící se vlak. Nyní
prchejte zpět, a jak dorazíte na kraj nástupiště, vyšplhejte se nahoru. Zombij-
ských psů si ale vůbec nevšímejte, na žádnou jinou akci nebude čas (a navíc je
stejně přejede vlak). Teď se ještě vypořádat s tlupou nově se objevivších tlus-
ťochů a můžeme jít dál.

Podchod
Vlakem do pekla
Až vystoupíte z vlaku, narazíte na systém chodem, které vás dovedou do další
části hry, ale nebude to procházka růžovou zahradou! Předně musíte posbírat pár
předmětů. Nejdříve seberte prázdnou lahev a použijte ji na petrolejové topné
těleso. Naplněnou lahev použijte na nefunkční stroj, tím mu dodáte palivo. Nyní
už jen stačí zapnout čerpadlo a dívat se, jak klesá hladina vody. Uvolní se tak
cesta k žebříku vedoucímu do spodní části. Tam je především třeba objevit další
důležitý předmět: fén na vlasy. Vezměte si ho s sebou do průchodové místnosti,
zapojte ho do elektriky a hoďte do vody. Zbavíte se tak ošklivé chobotnice.

Úřad
Lano
V první části budovy není mapa, avšak to nevadí. Postačí pouze nacpat špinavou
matraci do díry v podlaze a skočit dolů. Teď se nacházíte v pátém patře budovy.
Projděte si všechny místnosti, postupně tu naleznete šroubovák a hever. Pomocí
šroubováku vypáčíte zásuvku, která se nachází ve třetím patře u save pointu. I
hever najde uplatnění ve třetím patře. Použijte ho k otevření výtahové šachty.
Pak už můžete snadno slanit do nižšího patra.

Játrovka
Ve druhém patře otočte kohoutkem a užijte si přechod do ,,jiného světa". V míst-
nosti poblíž objevíte oxydol. Další předmět jsou vepřová játra, která dostanete
v mrazáku v prvním patře. Teď se musíte vydat zpátky nahoru až do pátého patra
sebrat tady zápalky. Se všemi těmito věcmi jděte do místnosti s děsivými obrazy.
Pod obrazem, kde je nápis ,,Flame purifies All", zkombinujte játra, zápalky a
oxydol, pak nastane malý požár, který vám otevře cestu dál. Projděte a pokračuj-
te až do místnosti s prodejním automatem. Použijte jednu ze stříbrných mincí,
které se tu nacházejí, dostanete tak klíč od místnosti v prvním patře (úřadovna
životního pojištění). Všude kolem naleznete vytrhané stránky s textem jakési po-
hádky. Když si ji přečtete celou, zmizí překážka, která vám blokovala cestu ven.
Až budete na ulici, zamiřte domů.

Boss se škubající hlavou
Problém je, že brokovnice a pistole na něj neúčinkují (dokáže odrážet střely
svými pažemi). Je třeba vzít do ruky katanu. Nechte ho, ať se k vám přiblíží,
pak švihněte. Musíte vydržet až do chvíle, kdy se vás téměř dotýká, a švihnout
úplně těsně předtím, než zaútočí on.

Nemocnice
Práce ve zdravotnictví škodí zdraví
Po několika příběhových scénách se Heather může vydat do nemocnice. Nastupte do
výtahu a jeďte do druhého patra. Narazíte na zamčené dveře s numerickou kláves-
nicí. Pokud si nechcete užít řešení puzzlů, vězte, že správná kombinace je 8634.
V další místnosti najdete aktovku. Pokud se do ní chcete dostat, musíte na zám-
ku zadat číselný kód. Kde ho vzít ? Co třeba se kouknout na hodiny ? V aktovce
naleznete fotoaparát, který budete potřebovat později. Dříve než odejdete, nav-
štivte ještě místnost v horní části mapy, kde naleznete odlakovač. Vraťte se do
místnosti s označením C4 a pomocí odlakovače odstraňte lepidlo na klíči od
schodiště. Tak se dostanete až do přízemí. Dojděte k místnosti, kterou blokují
regály, použijte tu fotoaparát. Na fotografii zdi uvidíte další číselný kód.
Zadejte ho do zařízení vedle zamčených dveří ve třetím patře. Až si vyslechnete
znepokojující telefonát, otevře se vám cesta do zvláštního místa, které není na
mapě. Zde se pokuste o akci na divném okultním zařízení a připravte se na další
cestu do ,, jiného světa ".

Kýbl krve
Až tam budete, musíte vzít igelitku a naplnit jí krví z nádoby v místnosti ve
třetím patře. Je čas pro další číselné puzzle. Jděte k výtahu a jeďte do ,,33.
patra". Tady musíte zjistit správnou číselnou kombinaci. Je třeba se podívat na
římské číslice vyškrábané na velkých dveřích naproti výtahu. Údaje odkazují k
označeným postelím a určují pořadí. Získanou kombinaci pak zadejte do zařízení
a vyzvedněte si klíč (cremated key). S jeho pomocí se dostanete do místnosti v
dolní pravé části mapy prvního patra. Jděte chodbou a dostanete se do otevřené
místnosti se save pointem a oltářem. Na oltář použijte igelitku s krví a slezte
po žebříku. Tam se setkáte s Leonardem.

Leonard
Leonard plave v odpadních vodách sem a tam a občas se vynoří. Když se tak stane,
třikrát na něj vystřelte z pistole. Opět se potopí a vynoří někde jinde. Opakuj-
te to tak dlouho, než zemře.

Lunapark
Na horské dráze
Heather se dostane do zábavného zařízení, o kterém se jí zdálo ve snu na úplném
začátku hry. Za prvé jděte do krámku se suvenýry, naleznetetu klíč od horské
dráhy. Nyní se vyšplhejte na dráhu a zastavte provoz vláčku. Procházejte se po
kolejích tak dlouho, než nastane střihová scéna. Po ní můžete jít do strašidel-
ného zámku. Uvnitř narazíte na spoustu neškodných příšer, ale dávejte si mimo-
řádný pozor na letící rudý opar. Stačí jediný kontakt a je po vás. Sundejte si
neprůstřelnou vestu a nedržte v rukou žádnou zbraň, abyste se mohli pohybovat,
co nejrychleji.

V pohádce
Posléze se dostanete na prázdné jeviště. Seberte červenou botu a řetěz ležící
na jedné z lavic. Najděte atrakci zvanou ,,rocket ship", zde upevněte jeden ko-
nec řetězu k prostřednímu sloupku a druhý k zamčeným vratům poblíž. Teď už sta-
čí jen zapnout atrakci a cesta bude otevřená. Potom uvnitř krátce pohovoříte s
Douglasem, poté vstupte do věštírny a seberte tu hlavu panenky. Při východu z
věštírny se otočte směrem doprava a projděte dveřmi. Tady uvidíte dvě panny
oděné jako Sněhurka a Popelka. Na Sněhurku použijte hlavu panenky, na Popelku
červený střevíc. Pokračujte v cestě dveřmi nalevo.

Koníčci
Po několika soubojích jděte k malým vrátkům, za nimiž se nachází dětský kolotoč.
Vylezte na něj, ale mějte se na pozoru. Najděte jediného koníka, který se nehý-
be a přečtěte si nápis na jeho boku. Kolotoč se dá do pohybu a z koní začne vy-
cházet jedovatý plyn. Vemte si katanu a útočte na pohybující se koníčky, dokud
je všechny nezabijete. Následuje střihová scéna a další souboj s bossem.

Alessa
V první podobě útočí pomocí nože, což není žádný problém, brzy ji dostanete.
Brání se proti střelám, ale můžete ji udeřit vždy, když se chystá k útoku. I vy
se můžete bránit, pokud máte katanu a ve správný okamžik stlačíte čtvereček.
Pak přijde druhá forma, která útočí s pistolí. Je o něco tužší a musíte si dá-
vat větší pozor na její útoky. Třetí forma vás bude chtít udeřit železnou rou-
rou. Pokud útočíte s katanou, měli byste mít jasnou výhodu v rychlosti. Ušetří-
te si tak spoustu nábojů. Poslední, čtvrtá forma toho vašeho temného dvojčete
používá poloautomatickou zbraň. Poté, co zemře, můžete jít pouze jednou cestou.
Ta vás dovede přes chodbu a schodiště do kaple. Po střihové scéně zde seberete
první tarotovou kartu (Oko noci) a uložte si hru. Projděte stejnými dveřmi jako
před chvílí Claudia a nezapomeňte si hned napravo vzít mapu kaple.

Kaple
Neztrácejte víru
Kapličku tvoří dvě úrovně. Jsou tam čtyři karty- Velekněžna,- Měsíc,- Viselec,
- Blázen. Všechny je nejdříve posbírejte, pak jděte do Heatřiny místnosti a
umístěte karty v tomto pořadí :

1) Oko noci - nic - Měsíc
2) Velekněžna - nic - Blázen
3) Nic - Viselec - nic

Projděte dveřmi a vyčkejte střihové scény. Nepokoušejte se Claudii zabít, místo
toho použijte medailon, který už dávno máte v inventáři. Tím odstartujete další
střihovou scénu. Potom už stačí pouze vlézt do otvoru a připravit se na finální
konfrontaci.

Finální boss Bohyně
Boj s tímto bossem je celkem přímočarou záležitostí. Jakmile uvidíte, že se za-
číná kroutit, vypalte na ni pár ran z pistole, musíte se trefit do hlavy. Pos-
tavte se nad její hlavu a zvolte si palici. Bijte dokud vám síly stačí. Postup
posléze opakujte. Nejlepší pozice je blízko u hlavy mírně napravo od ní, tak na
vás její útoky nedosáhnou. Používejte hojící prostředky, jak bude třeba. Stejně
je po této scéně už potřebovat nebudete. Když souboj skončí, určitě si ještě
počkejte na vaše hodnocení a uložte posléze hru s novými bonusy.


Další návod: Link1 a Link2

Vložit Komentář | Komentáře: 2

 

 

O Nás | Kontaktujte Nás | Copyright | ©2007-2017 Czech Silent Hill Heaven   Valid CSS!

Valid HTML 4.01 Transitional