Vítejte na první české fanstránce o kompletní Silent Hill sérii !!!

SH1: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH2: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH3: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH4: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHH: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHO: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbrane | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH: SM Příběh | Interview | Bonusový Materiál | Recenze
SH: 8 Příběh |

Page Name

small logo

 

Silent Hill 1 Návod od: Autor je neznámý, pokud svůj text poznáváte, ozvěte se na jeden z kontaktů. Děkuji.
upravil: Erik

2. strana

    dsfqwq  


ILUZÓRNÍ MĚSTO & PIKNIK S BOSSEM

Věci k nalezení: krabička první pomoci, náboje do brokovnice (2x).
Opusťte budovu a odloudejte se dolů Simmonsovou ulicí, kde naleznete díru v drátěném plotě po levé straně. Jděte nahoru po eskalátorech na druhé straně a po své levici naleznete pokoj obsahující dvě krabice s náboji do brokovnice a trochu toho léčiva. Pokračujte dále cestou koridorem a po chvilce narazíte na skryté dveře, neboli dalšího šéfa úrovně.
Otočte se a bleskově seberte loveckou brokovnici. Nabijte ji a palte do malého stvořeníčka za sebou. Vyčkejte až prorazí část povrchu a poté do něj ládujte další dávky nábojů, dokud se neprobourá zdí. Pokračuj dalej a nezabudni ísť aj viackrát na políciu pretože nájdeš mnoho nábojov ktoré sa ti zídu!
Zpátky v nemocnici se v ošetřovně pusťte do řeči s Lisou. Po krátkém rozhovoru se připravte na další utkání s druhou částí šéfa, s kterým jste si snažili vyřídit účty před okamžikem. Zápas se bude odehrávat na střeše (nikoliv na střeše nemocnice ale na střeše budovy naproti nemocnici - vyjděte z nemocnice a jdete do postranní uličky a vylezte po požárním schodišti a na střeše budete bojovat s druhou částí bosse) a je dětsky snadný. Stačí ze vzdálenosti posílat jednu dávku broků za druhou a šéfík se odporoučí dříve, nežli si uvědomíte, že tam stál.

STOKY

Věci k nalezení: krabice s náboji (5x), klíče od stok (2x), mapa stok, krabice první pomoci, léčivý lektvar (4x), náboje do brokovnice (3x) a do pušky.
V nemocnici si uložte pozici a z kavárny na rohu Simmonsovi a Koontzovi ulice seberte léčivý lektvar. Pokračujte v cestě Simmonsovou ulicí k policejní stanici (Saganova ulice), kde seberte hrst nábojů. Poté přeběhněte most do starého Sillent Hillu. Nezapomeňte sebrat léčivý lektvar z barelu po pravé straně.
Znovu se ocitnete před školou. Rozbijte zamčenou bránu kladivem a projděte do stok. Pokračujte v cestě nejprve doleva, poté doprava a dostanete se do místnosti se třemi dveřmi, které skrývají klíč od stok a mapu. Horní část stok obsahuje tunu munice, ale k tomu, abyste se tam dostali budete muset jít odsud na jih do velké místnosti se zamčenými dveřmi.
Novým klíčem rozlomte zámek a sledujte cestu (po žebříku nahoru). Vydejte se na jih a poté na východ podél koridoru. Dostanete se do místnosti s léčivým lektvarem a nějakými náboji. Pokračujte na jih a na západ, čímž vstoupíte do slepé uličky s krví pocákanými zdmi. Prohledejte kaluž a naleznete další klíč od stok. Nakonec jděte zpátky na východ, dál od zamčených příšer a pryč ze stok.

“RESORT” ÚZEMÍ

Věci k nalezení: mapa, náboje do brokovnice, klíč od motorky, magnet, náboje do pistole, náboje do pušky (3x), krabička první pomoci, Kaufmanův klíč, recept, léčivý lektvar (6x), bezpečností klíč.
Víte o tom, že hra obsahuje různé konce? Pokud chcete shlédnout ten špatný, tak nechejte motorku na pokoji. Po levé straně je budova obsahující kopu nábojů, krabici první pomoci a v jižní části na nástěnce je skryta mapa. Doktor Kaufmann vás bude očekávat v Ančině baru ke krátkému rozhovoru. Ještě předtím, než opustíte bar seberte recept, klíč, uložte si pozici a vezměte léčivé lektvary z rohu místnosti. Recept pečlivě prozkoumejte, čímž získáte kód ke dveřím indického běžče (Indian Runner). Vydejte se tam a za pomoci získaného hesla odemkněte vstupní dveře. Uvnitř seberte léčivo a náboje do pušky. Podívejte se na zeď a svůj zrak zaměřte na poznámku obsahující kód od dveří k Normanově hospodě, kde naleznete doktora Kaufmanna.
Opusťte “běžce” a vydejte se na jih do Haerbyho hospody. Z pohovky seberte magnet a protáhněte se otevřenými dveřmi. Uložte si pozici a pokračujte, dokud se nedostanete ven. Běžte do pokoje tři, seberte lektvar a protáhněte se kolem velké truhly, kde použijte magnet k získání klíče od motocyklu. Vraťte se zpět cestou kterou jste přišli a vstupte do dveří, v kterých jste ještě nebyli. Dostanete se do garáže obsahující náboje do brokovnice, léčivý lektvar a použitím nového klíče získáte malou skleněnou ampulku. Opusťte hospodu a běžte Sandfordovou ulicí, přičemž se držte levé strany. Mějte oči na stopkách a pokud jste dostatečně vytáhli tykadla, tak byste měli narazit na schody na jejichž konci se skrývají náboje do pušky a léčivý lektvar. O kousek dále naleznete vstup do alternativní sekce úrovně.

ILUZÓRNÍ “RESORT”

Věci k nalezení: náboje do pušky, pistole a brokovnice, krabičku první pomoci, léčivý lektvar (2x)
Vyrazte dolů malou alejí do severozápadní části a objevíte další dávku léčiva a příjemných nábojů do brokovnice. Po cestě k majáku narazíte na loďku. Vklouzněte do ní a nahoďte konverzaci s Cybil. Seberte náboje do pušky, léčivý lektvar, náboje do pistole a nakonec si uložte pozici.
U majáku si přivlastněte krabici první pomoci a vydejte se nahoru, kde na vás bude čekat Alessa. Opuštěním majáku se znovu dostanete do loďky. Uložte si pozici a vydejte se do Sandfordovi ulice. Otevřete dveře a protáhněte se do dalšího systému stok.

ZÁBAVNÍ PARK

Věci k nalezení: léčivý lektvar (2x), krabice nábojů, mapa.
Sbalte mapu u vchodu a vydejte se do levého rohu pro krabici nábojů a léčivý lektvar. O několik výklenků zpátky naleznete další léčivo. Seberte ho a vstupte do zábavního parku.
Stánek se zmrzlinou po levé straně v sobě skrývá pozici k uložení hry. Na opačné straně naleznete kolotoč, kde vás bude očekávat Cybil. Bohužel je zrovna v zombie podobě a vám nezbude nic jiného, než ji trošku vylepšit salvou z brokovnice. Počkejte si na okamžik až začne střílet (obratně se vyhýbejte kulkám) a ve chvíli, kdy vyplýtvá všechnu munici ji dodělejte. Pokud chcete shlédnout dobrý konec prokažte trošku lítosti a použijte láhev s lektvarem z nemocnice.

NICOTA

První podlaží
Věci k nalezení: krabice první pomoci, krabice nábojů do pistole a brokovnice, kleště, šroubovák, kámen času, Ophelin klíč, Hagithův klíč, Solomonův amulet.
Probudíte se v nemocnici s Lisou. Krátce si s ní pokecejte a poté se vydejte k výtahu. Použijte ho pro cestu do suterénu, kde naleznete učebnu. Za vedlejšími dveřmi se nacházejí kleště spolu se šroubovákem. Obě věci si hbitě přivlastněte a spěchejte zpět do prvního podlaží.
V pokoji po pravé straně naleznete kohoutek. Použijte na něj kleště a získáte Opheliin klíč. Ten aplikujte na vstup kousek od dveří do suterénu. Bude následovat další z oblíbených puzzlů hry, ve kterém postupujte následovně. Na Sagittariusově ovladači nastavte šestku, čtyřku na Taurianovi a u blíženců zadejte osmičku. Pokud jste postupovali správně, měli byste získat kámen času.
Jděte hlavním vchodem, kudy jste přišli a na konci koridoru se připravte na setkání s dveřmi. Zadejte správný kód –

ALERT

– a pokračujte do následující místnosti, kde seberte Solomonův amulet. Kromě amuletu v místnosti
naleznete i čekající Lisu, s kterou si krátce pohovořte.
Nyní se vraťte zpět do haly s výtahem. Nasměrujte se k němu čelem a proveďte otočku o sto osmdesát stupňů. Vstupte do místnosti přímo před nosem a použijte kámen času na hodiny. Seberte Hagitův klíč, trochu nábojů do brokovnice a krabičku první pomoci. Pokud chcete, tak si v tento okamžik uložte pozici. Jděte dolů na konec haly a použijte Hagitův klíč na dveře. Naskočte do výtahu a frčte do druhého podlaží.

NICOTA

Druhé a třetí podlaží
Věci k nalezení: náboje do brokovnice a pistole, prsten, Mercuryho znak, klíč od ptačí klece, kamera, Phalegův klíč, léčivý lektvar.
Vydejte se do třetích dveří po levé straně a seberte Mercuryho znak, náboje do brokovnice a prsten. Poté se vydejte dveřmi na konci haly a v dalším koridoru si přivlastněte kameru a krabici ze sesterského centra. Pokračujte vpravo a soustřeďte se na poslední levé dveře. Vstupte do pokoje a sundejte plát ze stěny, čímž odhalíte Aratronův klíč. Zatím na něj ale nešahejte, protože je nabitý elektřinou a hra by skončila vaší okamžitou smrtí. Proskočte zborcenými dveřmi (poslední dveře na stejné straně jako ty, kterými jste zrovna prošli), čímž se vrátíte do prvního podlaží.
Za asistence výtahu se dostaňte do třetího podlaží a pečlivě prozkoumejte obrázky před sebou. Měli by vám dát dostatek informací k získání kódu k nadcházejícím dvěma dveřím. Z první místnosti seberte léčivý lektvar a z té následující klíč od ptačí klece. Poté se vraťte zpět do prvního podlaží a z ptačího pokoje po levé straně od výtahu seberte Phalegův klíč, který urychleně použijte na adekvátní dveře. Za levými dveřmi si uložte pozici a připravte se na věc, začíná přituhovat.

POSLEDNÍ KAPITOLA

Věci k nalezení: krabice s náboji do pistole, Bethorův klíč, Ankh (egyptský symbol života), Aratronův klíč, Melchiorovu dýku, léčivý lektvar, Ouroborosův disk.
Ze skříňky v první místnosti po pravé straně bez ostychu seberte Melchirovu dýku. Předtím ale musíte na řetěz použít prsten z předchozí pasáže (přece jste neočekávali, že takto klíčovou věc naleznete jen tak pohozenou na podlaze). Následující místnost skrývá náboje, léčivý lektvar a Bethorův klíč schovaný ve fazolích v rosolu.
Zpátky v hale se vypravte do místnosti přímo naproti a ze stolu seberte Ankh. Poté se vydejte do místnosti napravo a vypněte generátor. Nyní se již můžete vrátit zpět do místnosti s elektricky chráněným klíčem a ze stěny ho bez obav sebrat. Zpátky Phalegovými dveřmi se protáhněte do poslední místnosti po pravé straně a seberte Ourobosův disk.
S diskem v kapse jděte do poslední neprobádané místnosti a vsuňte pět artefaktů do přichystaných slotů ve dveřích (Ankh, Solomonův amulet, Mercuryho znak, Melchiorovu dýku a Ouroborosův disk) a vydejte se tajnou chodbou.

VELKÉ FINÁLE

Věci k nalezení: konec hry!
Samotný závěr hry se začíná rýsovat na obzoru. V závislosti na tom, jak jste v průběhu hry postupovali se vám přehraje animovaná sekvence a je nutné podotknout, že každý z konců má svého unikátního závěrečného šéfa. Na záporňáckém konci vás bude očekávat Alessa. Před ní se stačí mít na pozoru, uhýbat smrtonosným bleskům a učit ji tancovat za pomoci pušky. Kladný konec je rovněž jednoduchý a lze použít totožnou taktiku jako s Alessou ...

KONEC DOBRÝ?

Silent Hill obsahuje pět různých konců a my jsme si pro vás na závěr přichystali tabulku, ve které je budeme stručně charakterizovat.

DOBRÝ

Použijte všechny věci od doktora Kaufmanna z Ančina baru a nezapomeňte využít i klíče od motorky. Bohužel musíte zabít mladou Cybil.

DOBRÝ+

Udělejte všechny Kaufmanovi věci, ale nakonec si zahrajte na hrdinu a zachraňte policistku (kdo z vás by měl to srdce nechat ji zemřít?).

ŠPATNÝ

Stačí ignorovat všechny stránky morálky a lidského svědomí, nechat Kaufmanna na pokoji a s chutí zabít Cybil.

ŠPATNÝ+

Je o kousíček lepší. Opět ignorujte Kaufmanna, ale zachraňte mladou slečnu.

PODIVNÝ UFOUNSKÝ KONEC

Po dosažení dobrého+ konce obdržíte magický kámen. Ten stačí použít na několika následujících bodech a dočkáte se speciálního konce hry.
- Na střeše školy.
- Před bitvou s můrou.
- V motelu, před pokoji.
- Na mostě před lodí.
- V “Resort” uzemí.
- Na střeše majáku.

 

2. strana

<< Zpět

 

O Nás | Kontaktujte Nás | Copyright | ©2007-2017 Czech Silent Hill Heaven   Valid CSS!

Valid HTML 4.01 Transitional